Resume

Eng./Rus.


Eugene Melnikov

Summary:
Eugene Melnikov is a character animator working in the entertainment industry in Russia. In 1997-2000 he got basic skills in working in 3d applications, and related graphic editors by himself. He studied character animation by himself. He worked at «Apeiron», «Parallax», «Kenjitsu» 2005-2010. From 2010 he started work at Saber Interactive. He is currently working as a character animator at Quake Champions.

Specialization: character animator
Additional Specialization: Modeling, Texturing, Skinning, Rigging, Facial Animation, render.

Location: Saint Petersburg, Russia

Experience:

Saber Interactive 2010 — now (3d-animator)
Apeiron 2007-2010 (3d-generalist)
Parallax 2006-2007 (3d-animator)
Kenjitsu 2005-2006 (3d-generalist)
Ataka 2000 -2005 (3d-generalist)

Hiring Info : Interested in: freelance

Skills :  3D animation, 3D modeling, texturing, skinning, rigging, facial animation, render.

Software: 3DS Max, Maya, Rhino, Topogun, Zbrush, Silo, xNormal, Photoshop, After Effects, Adobe Premier, Substance Painter, Art Rage, Boujou, vray, arnold, pencil+

Contact: e.ov@mail.ru

 


Rus.

Summary:
Работаю персонажным аниматором в игровой индустрии, в России. В 1997-2000 самостоятельно получил базовые навыки работы в 3d приложениях, и смежных графических редакторах. Анимацию изучал самостоятельно. В промежутке с 2005 по 2010  работал в таких компаниях как «Apeiron», «Parallax», «Kenjitsu». Начиная с 2010 года начал работу в компании  «Saber Interactive». Сейчас  работаю в ней по специальности аниматор, на проекте «Quake Champions» и других игровых проектах.

Специализация: персонажная анимация.
Дополнительная специализация: моделирование, текстурирование, риг, скин, лицевая анимация, визуализация.

Location: г. Санкт-Петербург, Россия.

Места работы:

Saber Interactive 2010 — now (3d-animator)
Apeiron 2007-2010 (3d-generalist)
Parallax 2006-2007 (3d-animator)
Kenjitsu 2005-2006 (3d-generalist)
Ataka 2000 -2005 (3d-generalist)

Информация о найме: интересен только фриланс.

Опыт :  3D animation, 3D modeling, texturing, skinning, rigging, facial animation, render.

Практические навыки работы в приложениях: 3DS Max, Maya, Rhino, Topogun, Zbrush, Silo, xNormal, Photoshop, After Effects, Adobe Premier, Substance Painter, Art Rage, Boujou, vray, arnold, pencil+

Contact: e.ov@mail.ru